Klachtenregeling

Proef Italië doet er alles aan om je te laten genieten van de allerlekkerste wijnen. Is er toch iets mis met het product? Mail je klacht dan binnen zeven dagen naar [email protected]. Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht reageren. Wanneer we langer de tijd nodig hebben om je mail te beantwoorden, geven we dit binnen deze periode aan en ook wanneer je een antwoord kunt verwachten. 

We vragen je altijd eerst contact met ons op te laten nemen. Komen we samen niet tot een oplossing, dan heb je de mogelijkheid om je klacht te laten behandelen door een onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend voor beide partijen.. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Ook is het mogelijk om klachten aan te meldem via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr). Wanneer je klacht gegrond is, zijn we als onderneming verplicht je bestelling kosteloos te vervangen of te repareren.

DEEL JOUW LIJST